2012. július 14., szombat

Eltelt majd 1 év.

Hű hát hol is kezdjem,nagyon régen nem irtam már ide.
Szóval elkeztem a Babimami2010 oldalon dolgozgatni ,májusban volt egy éve,nem tartott egy évnél tovább besokalltam:(
Inditottam idén március 8 -án egy saját szépségverseny oldalt ,ami nagyon nagyon jól megy ,imádom ezt csinálni,nagyon sok a munka vele de nagyon szeretem.

Gyerekek:
Vége van a sulinak ,Ádám 6. osztályos volt ,Zsanett elsős,Ádám lusta nagyon ,nagyon nehezen tudom a tanulásra rávenni,kamaszodik..
Zsanett nagyon ügyes nagyon szépen olvas ,másodikasokat is meghazudtolva ,sokat gyakorlunk ,bizonyitványa is nagyon jó lett.
Patrik ,nagyon sokat változott,sokat nőtt ,és beszél állandóan,rehabilitációra már nem járunk,elkezdett foltosan kopaszodni ,kiderült hogy gomba van a torkán ezt kezeltük aug ban kell visszamennünk ,az allergológiára.
 Kiderült ,hogy egy harmadik féle antibiotikum csoportra is allergiás,szóval szépen vagyunk
Ja és 2 hét és 4 éves lesz Manó:))

Mi ,amugy elvagyunk ,költözni szeretnénk ,innen ,de sajnos nem jött még össze  a pénz rá ,igy marad jövőre ,remélem akkorra összejön ,sajnos hiába van nyáron munka Lacinak ,télen 5 hónapig semmi ,és a nyár azzal telik ,hogy behozzuk a téli lemaradást..

Éldegélünk ,de nagyon utálok ,már itt lakni,mehetnékünk van mindőnknek
Röviden ennyi,ez nem igazán sikerült jóra bele kell még jönnöm:))


Nincsenek megjegyzések: