2011. július 10., vasárnap

nos nos....

Hát azért még élünk:)
Nagyon nagyon meleg van ,ugy hogy ki alig engedem őket csak reggel meg este,de este 9 ig kint vannak:)
Nekem új gyógyszert kellett iratnom mert a Betaloctól fájt a fejem..Kaptam Nobelitet,meg vettem Béres antifontot és tényleg nagyon jóóóó:)

Apa dolgozik ,esténként meg festünk burkolunk:)
A burkolás kész holnap kezdjük a fürdőszobát festeni...soká még a vége:(

Jaaa és anyu megkapta a szakértői véleményt holnap hivja az ügyvédet hogy melyik nap menjen be hozzá?
Jajj nagyon izgulok ,az ügyvéd szerint nagyon hosszú nagyon sokat irt....
Ezen múlik  a jövőnk 8 hónapja várunk....Úgyhogy akinek kicsit is fontosak vagyunk kérjük a drukkot!!!

Néha 4 sőt 5 gyerekem is van ha Ádám barátja itt van és a huga...Hát nem mondom k is akadok néha ,mert valami iszonyatos zsivaj és rendetlenség van...

Munka:nagyon nagyon élvezem!!Imádom Ildit nagyon nagyon fogadott hugim is lett:)
Nagyon jól összedolgozunk ,szeptemberben Pesten lesz találkozó,nagyon várom már,de lehet a Békés megyeit még meggondolom ,csak hát  a pénz!!

2 megjegyzés:

csibe írta...

Drukkolok Nektek!!!

Klári írta...

Án is drukkolok! :-)
Egyébként egyszer kérdezted, hogy ki olvsa Dorogról? Én akkor nem is figyeltem, csak most vettem észre, hogy valami miatt a mi gépünket érzekeli így a rendszer! :-) Úgyhogy én lennék az a titokzatos dorogi olvasód! :-)
Puszi Nektek!!